2015. január 4., vasárnap

Falusi turizmus marketing


A FATOSZ (www.falusiturizmus.hu) a Vidékjáró (www.videkjaro.hu) és a Sokszínű Vidék (www.sokszinuvidek.hu) egyedülálló, közös PR-kampányt indított a falusi turizmus, a falusi vendéglátás és a vidéki térségek ismertségének növeléséért. Az egyes vidéki szolgáltatókról, falusi szállásadókról, csárdákról, borászatokról, példaértékűen működő vidéki településekről, új vidéki fejlesztésekről, beruházásokról, turisztikai attrakciókról fotókkal illusztrált, Vaskor István újságíró által írt professzionális PR-cikkeken keresztül ad ízelítőt az összefogás. A cikkek az internetes portálok mellett a 3 vidéki turisztikai honlap közösségi felületein is megjelennek. A három, vidéket népszerűsítő oldal látogatóinak a száma havonta együttesen meghaladja a 200.000 főt, míg a Facebook felületeken közzétett PR-cikkeket naponta 6000 vidék iránt érdeklődő potenciális turista olvassa el. Az elkész lt szívmelengető, színvonalas cikkeket más turisztikai portálok, Facebook oldalak is átveszik.
Az egyes cikkek itt olvashatóak: